Procedure zaalhuur

Procedure zaalhuur onder de naam ACV
Wanneer er iemand van ACV een zaal wil huren onder de naam van ACV geldt vanaf september 2018 de volgende procedure:
1. Het aanvragen van een zaal onder de naam van ACV kan alleen via de mail en alleen bij één van de onderstaande contactpersonen van ACV. In de aanvraag staat minimaal:
• Gegevens aanvrager (naam, functie binnen ACV, telefoonnummer, emailadres).
• Reden van aanvraag.
• Datum en tijd.
2. De contactpersoon bekijkt de aanvraag en beoordeeld deze:
• Bij een goedkeuring van een aanvraag wordt de aanvraag doorgestuurd naar de afdeling verhuur van de gemeente Assen met een c.c. naar de aanvrager.
• Bij een afkeuring van een aanvraag krijgt de aanvrager een mail met de reden van afkeuring.
3. De afdeling verhuur van de gemeente Assen bekijkt de aanvraag en beoordeeld deze.
4. De contactpersoon krijgt een mail over de uitkomst van de aanvraag van de afdeling verhuur van de gemeente Assen met een c.c. naar de aanvrager.
• Bij een goedkeuring is de aanvrager verantwoordelijk voor het huren van de zaal.
Dit is de procedure met betrekking tot de zaalhuur onder de naam ACV. Deze werkwijze is gecommuniceerd met de afdeling verhuur van de gemeente Assen. Andere manieren van aanvragen onder de naam ACV worden niet in behandeling genomen door de gemeente Assen.
De contactpersonen van ACV zijn:
• Afdeling veld: Ido de Haan
• Afdeling zaal: Casper ter Horst
Let op! Iedereen is vrij om te informeren of er een datum vrij is om een zaal te huren bij de gemeente Assen, alleen de aanvraag gaat volgens deze procedure.
Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met sportieve groet,
Bestuur ACV